NOKIA η μεγάλη απογοήτευση

20Σεπτ.09

Όλοι ενδεχόμενος να θυμάστε ότι έχω το Nokia N82 Black (Είχα κάνει και μια παρουσίαση μέσα από το Blog). Δίστιχος έχω ένα πρόβλημα με την συσκευή και ταλαιπωρούμε τους τελευταίους 4 μήνες. Το θέμα ξεκίνησε ως έξεις. Η συσκευή έκανε κάποια κολλήματα και μετά από επικοινωνία με ένα Nokia Store προχώρησα σε αναβάθμιση του Firmware και τα κολλήματα εξαφανιστήκαν άλλα ξεκίνησε ο εφιάλτης. Το καινούριο λογισμικό είχε ένα ελάττωμα. Όταν έβαζα την αφύπνιση και έκλεινα την συσκευή υπήρχαν δυο ενδεχόμενα. Πρώτον να λειτουργήσει η αφύπνιση άλλα μετά από λίγη ώρα να πάει μπροστά η ώρα και η ημερομηνία. Το δεύτερο ενδεχόμενο ήταν να μην λειτουργήσει η αφύπνιση γιατί έχει ιδεί πάει μπροστά η ώρα και η ημερομηνία. Έδωσα το κινητό για Service. Επιστρέφει και είχαν κάνει Firmware update στην ίδια έκδοση και φυσικά το πρόβλημα παρέμενε. Ξανά στο service και η απάντηση ήταν ότι θα πρέπει να περιμένω καινούριο Firmware. Περίμενα 2 μήνες και μέχρι και τώρα δεν έχει δοθεί λύση. Επικοινώνησα με την Alpha Copy και με ενημέρωσαν πώς είναι γνωστό το πρόβλημα και ότι η Nokia δεν το θεωρεί σημαντικό για να εγκρίνουν αντικατάσταση συσκευής ή πίστωσης τον χρημάτων. Αυτό φυσικά είναι απαράδεκτο γιατί απλούστατα είναι ένα από της δυνατότητες που με οδήγησαν στην αγορά. Και δεν έχει σημασία το πρόβλημα από την στιγμή που υπάρχει ελάττωμα και δυσλειτουργία είναι υποχρεωμένη να το αποκαταστήσει. Για τους παραπάνω λογούς προχώρησα σε καταγγελία της εταιρίας μέσω του 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Η διαδικασία της καταγγελίας ήταν πολύ εύκολη και γρήγορη. Περιγραφή του προβλήματος, στοιχεία εταιρίας, στοιχεία πελάτη και τέλος. Σε αυτή την φάση περιμένω να γίνει η επικοινωνία και να με ενημερώσουν για την εξέλιξη στο θέμα. Θα πρέπει να διεκδικούμε τα δικαιώματα μας και θα πρέπει οι εταιρίες να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Θα σας κρατώ ενήμερους.

Advertisements


One Response to “NOKIA η μεγάλη απογοήτευση”

  1. Και πολύ καλά έκανες αγαπητέ φίλε.Πολύ καλό post για να μπορούν και άλλοι να βλέπουν πως θα

    πρέπει να ενεργούν σε αντίστοιχες περιπτώσεις.Εαν ο καθένας ατομικά δεν κάνει τέτοιες ενέργειες

    όπως την δική σου στην προκειμένη περίπτωση δεν θα αλλάξει τίποτα με όλες αυτές τις εταιρείες.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: