Μαύρες σκέψεις

29Νοέ.08

Η νύχτα είναι μουντή και ψιλοβρέχει έξω. Το τζάκι έχει σχεδόν σβήσει και το κρύο μπαίνει σιγά στο δωμάτιο. Και εγώ στο γραφείο με μοναδικό φως μια λάμπα πετρελαίου να προσπαθώ να τελειώσω μια εργασία. Δεν προχώρα εδώ και ώρα. Οι μαύρες σκέψεις αρχίζουν να με τυλίγουν σαν μαύρα φίδια. Τώρα η σκέψη μου έχει κολλήσει σε εκείνη την ημέρα. Στο μπαράκι που με παράτησε. Γιατί; Ποιος ήταν ο λόγος; Είχαμε τέτοια χημεία. Ξαφνικά σηκώνομε και φεύγω, μια σταγόνα δάκρυ. Προχωράω και δεν βλέπω τα τόπια να αλλάζουν, ο ουρανός να καθαρίζει. Τώρα βρίσκομαι πάνω στον λόφο. Πάνω από την μουντάδα βλέπω τον ήλιο να ξεπροβάλει και ξαφνικά !! Κρά ! Κρά ! Μαύρα κοράκια φεύγουν μακριά και νιώθω γαλήνιος ελεύθερος. Την έχω ξεπεράσει.

2 Responses to “Μαύρες σκέψεις”

  1. 1 saligkaros

    Φίλε μου σε νιώθω…

    Τέλεια περιγραφή…
    Μου θυμίζεις δικά μου συναισθήματα. Αλλά δεν νομίζω να είναι ‘μαύρες’ οι σκέψεις… Οι ανάμνηση σημαίνει ότι αξίζει τον κόπο…

    Και όπως λέει το άσμα…
    Ότι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό….

    εεεε;

  2. 2 azzurroweb

    Ναι δεν έχω ερωτική απογοήτευση. Είναι μια ιδέα της στιγμής.
    Βέβαιος η ανάμνηση είναι καλό πράγμα.
    Απλός σε αυτό το Post επικεντρώναμε στην διαδικασία μέχρι να την ξεπεράσεις. Που πολλοί άνθρωποι χάνουν την συγκέντρωση τους. Και στην διαδρομή δεν βλέπουν τίποτα. Στο τέλος όμως νιώθουν μια ανακούφιση.


Σχολιάστε

