Κλείσε τα μάτια

04Οκτ.08

Είμαι ξανά στο κρεβάτι και κοιτώ το ταβάνι. Προσπαθώ να μην σκέπτομαι και να ξανά βρεθώ εκεί στο ποτάμι να ψαρεύω και κλείνοντας τα μάτια στιγμιαία να βρίσκομαι κάπου μαγικά, αλλά τίποτα. Το έχω χάσει; Έχει αρχίσει να σβήνεται από την μνήμη μου; Ερωτήματα κουράζουν το μυαλό μου κάτι σαν το στρες της δουλειάς. Πολλά και ασταμάτητα αιτήματα για διάφορα θέματα. Ένα κακό συναίσθημα βαραίνει την ψύχη μου. Εγκαταλείπω και μετά από 2 ώρες ξυπνώ με υπέροχη διάθεση. Ο ύπνος τα έσβησε όλα και χωρίς να κλείσω τα μάτια αβίαστα είμαι μακριά από το ποτάμι. Ήμουν επάνω στο βουνό και κοιτώ την πεδιάδα. Ο αέρας τριγυρίζει παιχνιδιάρικα γύρο μου και ήμουν ξανά γαλήνιος.

2 Responses to “Κλείσε τα μάτια”

  1. 1 rasminho

    τι μου θύμισες τώρα……….συνταξιδιώτη………..

  2. 2 azzurroweb

    Είναι όντως υπέροχο !!!


Σχολιάστε

