Άνοιξε τα μάτια

19Σεπτ.08

Είναι άλλη μια από αυτές της μέρες που κάθομαι στο κρεβάτι και κοιτώ το ταβάνι. Προσπαθώ να σκεφτώ αλλά κάτι μπλοκάρει την σκέψη μου. Ενώ κοιτώ επίμονα τα βλέφαρα μου κλείνουν απότομα για να υγράνουν τα μάτια μου, και ξαφνικά για ελάχιστα δευτερόλεφτα αρχίζω να πέφτω. Και μετά μπλοκάρω ξανά με το ταβάνι. Δεν μου πείρε πολύ να το καταλάβω. Κλείνοντας τα μάτια έφευγα και βρισκόμουν εκεί, διπλά στο ποτάμι με το καλάμι μονάχος και να ακούω το μπαλάκι να βουτά και να διασπά την ροη του νερού και το πέρασμα του ανέμου. Δεν με πείρε ο ύπνος ούτε πίεσα το μυαλό μου να πάει εκεί ήταν κάτι εσωτερικό, κάτι μαγικό.

2 Responses to “Άνοιξε τα μάτια”

  1. mageia einai na trexis kai na min stamatas pote….

    makari file mou na min stamatiseis pote na trexeis

  2. 2 rasminho

    cool pic………


Σχολιάστε

