Ελληνική Αστυνομία

28Μάι.08

Θα ήθελα να σχολιάσω λίγο την ελληνική μας αστυνομία. Έχω ένα αρνητικό και ένα θετικό.

Θα ξεκινήσω με το αρνητικό που τα τελευταία χρόνια έχει ενταθεί. Σε πολλά αστυνομικά τμήματα έχουν αρχίσει και κλείνουν τους δρόμους μπροστά από την κεντρική είσοδο. Βεβαία το καταλαβαίνω ότι δεν έχουν προσωπικό και τα αστυνομικά τμήματα έχουν γίνει στόχοι τον τελευταίο καιρό. Αλλά είναι χαζό κατά την γνώμη μου. Κλείνουν τον δρόμο αφήνοντας κενά στα οδοφράγματα που μια μοτοσικλέτα περνά άνετα. Αν θυμάμαι καλά οι τελευταίες επιθέσεις έγινα με μηχανάκι. Τελικά μάλλον η σκέψη κάποιον ανώτατον στελεχών είναι πολύ ρηχή και μάλλον θα πρέπει να βάλουμε ξένο manager και στην αστυνομία. Στον ΟΤΕ γιατί το κάναμε;;;;;;

Και το θετικό. Εδώ και χρόνια παρατηρώ τους αστυνομικούς με της μοτοσικλέτες που παλεύουν μέσα στην κίνηση και προσπαθούν να κατευθύνουν σωστά εμάς που πάμε σαν ζώα. Έχω εντυπωσιαστεί από αστυνομικούς που έσπρωχναν αυτοκίνητο μου είχε πάθει βλάβη στην αριστερή λωρίδα και εμπόδιζε. Έχω δει αστυνομικό να βοήθα οδηγό να αλλάξει λάστιχο στο αυτοκίνητο. Νιώθω πολύ ευχαριστημένος και μου δίνουν ελπίδα τέτοιοι αστυνομικοί. Θα ήθελα να δώσω ένα μεγάλο Μπράβο και εύχομαι να παραδειγματιστούν όλοι.

Εύχομαι κάποια στιγμή να σταματήσουμε τα σπαστικά και ανώριμα σαν χώρα.

No Responses Yet to “Ελληνική Αστυνομία”

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

