Τι θα γίνει με αυτό το φαϊ;;

01Απρ.08

Λοιπόν υπάρχει θέμα τελικά με το φαγητό γενικότερα..Σε όσους αρέσει το φαγητό έχουν ένα συνεχόμενο πρόβλημα το οποίο τους απασχολεί κάθε στιγμή και κυρίως όταν τρώνε.Μέσα σε αυτούς σαφώς είμαι και γω..Συνεχώς λοιπόν όλοι λέμε ότι πρέπει να προσέχουμε για να μην παχύνουμε αλλά λίγοι το καταφέρνουν τελικά.Κάνουμε δίαιτες και περιμένουμε πως και πως να τελειώσει ώστε να μπορούμε ρε αδερφέ να φάμε κάτι παραπάνω και κάτι που μας έχει λείψει.

Το αποτέλεσμα είναι να κάνουμε την δίαιτα και στο τέλος μόλις τελειώσουμε και έχουμε χάσει τα κιλάκια μας , αρχίζουμε να τρώμε και πάλι αυτά που μας έλειψαν , και καταλήγουμε να τα ξαναπαίρνουμε.

Εδώ όμως υπάρχει το εξής θέμα..Γιατί πρέπει πια να προβληματιζόμαστε τόσο πολύ με το φαϊ και να μην το απολαμβάνουμε πάντα με μέτρο;Τώρα θα μου πείτε το μέτρο είναι σχετικό αλλά εντάξει λέμε να μην ξεφεύγουμε υπερβολικά που στο κάτω κάτω κάνει και κακό στην υγεία μας.Άλλωστε ποιος επιβάλει το πως πρέπει να είμαστε;;Γιατί πρέπει να είμαι  «φέτες» και να μην έχω λίγη κοιλίτσα;;Αυτό βέβαια είναι προσωπικό.Και μένα που τα λέω δεν μου αρέσει να έχω κοιλίτσα αλλά την έχω.Και όπως το βλέπω πάντα θα την έχω γιατί μου αρέσει το φαγητό.Απλά καλό είναι να υπάρχει μέτρο.Το θέμα είναι να προσπαθήσεις να πείσεις τον εαυτό σου ότι δεν υπάρχουν πρότυπα και δεν είναι ανάγκη να είσαι μοντέλο.Κανείς δεν είναι τέλειος άλλωστε ακόμη και τα μοντέλα.Το παν είναι να είσαι εντάξει με τον εαυτό σου και να απολαυμβάνεις  αυτό που θέλεις.Αν αυτό είναι το φαγητό ας είναι..

2 Responses to “Τι θα γίνει με αυτό το φαϊ;;”

  1. 1 azzurroweb

    Δεν πίνω ,δεν καπνίζω ,δεν πίνω καφέ ,δεν ξενυχτάω πολύ. Η μονή αμαρτία μου είναι το ΦΑΙ. Αλλά είναι κακό για την υγεία μου. Πρέπει να χάσω κιλά. Όταν έχει μάθει “φάε όλο το φαί παιδάκι μου”, “κάτσε κάτω από το κουτάλι” πώς να αντισταθείς.

  2. 2 teodor

    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΤΙΣ ΚΟΙΛΙΤΣΕΣ ΣΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ.Ο ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ,ΟΠΟΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΕΤΣΙ!


Σχολιάστε

