Γεια σας..

23Φεβ.08

Να συστηθώ και γω με την σειρά μου..Το όνομά μου είναι Αντώνης και θα με διαβάζεται ως Mehico.Οι TresAmigos είναι μια σκέψη που απλά μας ήρθε και έτσι αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε και εμείς με την σειρά μας το γνωστό πια σε όλους Blog.

Προσωπικά θα γράφω ότι μου έρχεται και θα με υποστείτε φυσικά και στο κομμάτι των αθλητικών με κύριο μέρος του το μπάσκετ..Φυσικά θα προσπαθήσω να συμμετάσχω και στην κατηγορία του κινηματογράφου αλλά κυρίως λέγοντας την γνώμη μου (αν μου άρεσε ή όχι μία ταινία) και όχι στην παρουσίαση, μιας και αυτό το κομμάτι δεν μπορώ να το καλύψω καλύτερα από τον «κριτικό κινηματογράφου» και φίλο TresAmigos!!

Περιμένουμε τα σχόλιά σας στα θέματα που θα βάζουμε και θα χαρούμε να κάνουμε καινούργιους φίλους, αλλά να διασκεδάσουμε και με τους παλιούς…

Καλή αρχή!! by Mehico

3 Responses to “Γεια σας..”

  1. 1 tresamigos

    Ε ας κάνω και το πρώτο σχόλιο. Καλωσορίζω το πρώτο σου Post. Το όνομα μου είναι Παναγιώτης και προφανώς καταλάβατε ποιος είναι κολλημένος με τον κινηματογράφο.

  2. πάσα από τον Mehico και………………….

    τρίποντο!!!!!!!

    :))

    ΥΓ καλή αρχή

  3. Άντε να σε δούμε… 🙂

    Καλή αρχή


Σχολιάστε

